вторник, 12 април 2016 г.

Щрудел с тиква и извара!

    Много време не съм писала, нещо не ми достига настроение, но и нямам материал, всъщност имах, но дни наред гледам снимките и в крайна сметка не ми харесват и ще повторя рецептата, няма да казвам какво е за да е изненада, разбира се! Мислех си онзи ден да преразкажа старите рецепти и да направя нови снимки, особено на онези, които са доста потресаващи, не че нещо, така виждам че съм понаучила това-онова, но това е само "бъдещи творчески планове", но сега да се върнем на днешната тема.


    Мисля да направя една тиквена серия, харесала съм няколко интересни рецепти, а и хладилника ще гръмне от тиква в буквалният смисъл и за не се наложи да я замразявам ще взема да я вложа в някой интересни идеи. Днешните щрудели съм харесала много отдавана и нямах търпение да ми остане малко повече време да ги направя.
   Нещото, което промених са количествата на плънката и много време се чудих, рецептата беше с крема сирене, но накрая изварата надделя и не се излъгах, станаха превъзходни!




    Щрудел с тиква и извара!

    Продукти!
      идея Recipe.com

    1 пакет кори за баница /400г/
    3 ч.ч. сварена тиква
    1 ч.ч. кафява захар
    1 ч.л. канела
    1/4 ч.л. джинджифил
    400 г извара 
    1 ч.ч. захар
    1/2 ч.ч. нарязани орехи
    1 ч.л. канела
    200 г краве масло, разтопено

    слънчогледови семки за декорация

    


    
    Подготвяме две тави с хартия за печене и загряваме фурната на 180 градуса.
    Сварената тиква пасираме леко с вилица, смесваме с кафявата захар, 1 ч.л. канела и джинджифила.
    В отделна купа смесваме захарта с останалата канела и орехите.
    Маслото е добре разтопено.
    Когато отворите пакета с корите ги завъртете хоризонтално към вас и ги разрежете наполовина.
    Намазваме всяка кора с масло, посипваме със захарната смес, поставяме в началото част извара, отгоре част от тиквената смес, сгъваме от двете страни и завиваме на руло.
    Използва се по една кора и по половин супена лъжица смес.
    Подреждаме ги в тавите, намазваме ги с масло и посипваме по желание със семки, /намокрете леко семките за да не изгорят/.
    Печем докато се зачервят, около 25 минути.
    Оставяме леко да изстинат и съхраняваме в добре затворена кутия.



    Много вкусни и сочни, препоръчвам ви ги горещо! 
    Добър апетит!

1 коментар:

  1. Наистина си на тиквено - щруделова вълна! Много ми харесаха предложенията ти! И аз сменям снимки на стари публикации с по - хубави. Все пак заменям снимка направена с телефон с такава, направена с апарат. И си мисля, че са много по - хубави. :))
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване