понеделник, 27 август 2012 г.

Шоколадово сладко с праскови и канела и...палачинки!

    Това е последен епизод от прасковената одисея, но нищо не се знае има още праскови на пазара и може да направя още някой десерт, нали са ми любими. Идеята дойде някъде след полунощ, обикновено тогава се занимавам с такива дейности, тоест да направя нещо сладичко, независимо какво.



    От миналата година започнах да си приготвям разни сладка и конфитюри , имам едно малко шкафче, в което съхранявам само сладката, които аз съм си направила и ако щете вярвайте, но им се наслаждавам понякога и ми е истинско удоволствие винаги, когато пожелая да си хапна сладко.
     Много обичам канела, от там започна цялата идея за вкуса, не направих голямо количество, не бях убедена колко ще ми хареса, но да ви кажа страхотно е!
    ..., а шоколада дойде после и разбира се в допълнение с любимите ми палачинки!


    Шоколадово сладко с праскови и канела и...палачинки!

     Продукти:

    За една доза сладко:
    1 кг праскови
    400 г захар
    1 пак. фикс за консервиране
    1 с.л. канела
    100 г черен шоколад

    Правим сладкото по указанието на фикса и накрая добавяме шоколада и канелата.
    Абсолютно елементарно. 
    

    За палачинките:
    1 1/2 ч.ч. брашно
    2 ч.л. бакпулвер
    1 яйце
    1 1/2 ч.ч. кисело мляко

    Смесваме всички продукти, докато се получи по-гъста смес и в силно нагрят тиган, леко намаслен пържим малки палачинки.
    Сервираме ги с любимо сладко.

      Това е от мен за днес, две много лесни и любими рецепти! 
    Прегръдки и прохладна вечер ви пожелавам!
    Да ви е сладко!

   


13 коментара:

  1. Павлинче, много изкушаващи снимки! И като стана дума за праскови, точно такъв плод хапвам в момента. Поздравления! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Ех, Линче, аз се надявам ентусиазмът ти с прасковите да не секва;)
    Толкова добри попадения имаш, че мога да се храня само тук;0
    Желая ти прекрасна седмица и чакам изненади;)

    ОтговорИзтриване
  3. Снимките са много красиви! За шкафа с бурканите и вълшебното им съдържание, накара ме да се размечтая :-)Много ароматно сладко си забъркала!

    ОтговорИзтриване
  4. Страхотни снимки и още по- хубав десерт!
    Наистина залепнах за монитора:)
    Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  5. Много ме впечатли шоколадовото сладко! Поздравления за идеята! А снимките са истинско бижу! Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  6. Поне си имаш любим плод и аромат! Аз не мога да кажа кое ми е най- любимо...:))
    Обичам ги тези шкафчета! Но количествата взеха да нарастват застрашително и вече в шкафа са само мостри... Интересно предложение!

    ОтговорИзтриване
  7. Ех, това със шкафчето е много хубаво:)
    И аз обичам канела и ще ме накараш да опитам!
    А шоколад като допълнение....
    Поздрави и хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  8. Линка,взела съм един фикс и аз най-после и ще се пробвам първо на едни сини сливи какво ще скопосам,а ако се справя и с нектарини.
    Харесва ми умереното ти количество захар,че като прочета някъде кило плод-кило захар и О,УЖАС!
    Добавката на канела е супер идея,ще се възползвам,и на мен ми е много любима :) .Пък със шоколада съвсем си забила черешката на тортата!
    Много апетитни снимки отново!
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  9. Линочка, това удоволствие трябва да се опита! Много ме изкуши тази комбинация :) Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ще ти хареса, сигурна съм, аз тази вечер ще правя още! :)

      Изтриване
  10. Много апетитно изглеждат палачинките, Павлинка!
    А идеята за сладкото е страхотна!
    Поздрави и пожелания за хубав уикенд!

    ОтговорИзтриване

Бадемова панакота с черешов сос и мащерка!

    Ау, не съм писала тук много отдавна. Малко повече работа, малко проблеми с компютъра и то времето минало. Ще наваксам, обещавам. Днешна...