понеделник, 20 август 2012 г.

ice cream "оreo"

    Имам си любима бисквитка, ясно е коя е нали! Първият сладолед, който опитах това лято беше точно "Oreo", много е вкусен, обаче и цената му е впечатляваща, но това не ме спря да повторя няколко пъти, обаче след грандиозният успех на шоколадовият сладолед, си викам аз, като вече един полуексперт по лесните сладоледи да не пробвам да забъркам един още по-елементарен вариант пък каквото ще да става.


    Още миналата седмица щях да ви разказвам за този сладолед, но нещо не можах да се организирам, но обещавам да съм по-дейна този път.
    

    Като казах по-лесна рецепта аз наистина този път съвсем я улесних дори няма нужда от предварително охлаждане и всичките му там приготовления, които изискват всички ония разбърквания и продукти безброй.
    Тук вече трябва максимално да съм ви заинтригувала.
    Днес не съм много разговорлива, но нямам търпение да ви споделя и ще карам по същество.


     ice cream "оreo"

     Продукти:

    400 мл прясно мляко
    500 мл сметана за разбиване
    1 ч.ч. пудра захар
    бисквитки "оreo"

    Това са продуктите за сладоледа и се получава много сериозно количество.
    Млякото и сметаната трябва да са много добре охладени.
    Разтваряме захарта в млякото.
    Разбиваме сметаната.
    Добавяме млякото към сметаната и разбъркваме добре. 
    Натрошаваме бисквитките и добавяме и тях, бъркаме много малко.
    Изливаме в метален съд и прибираме във фризер за няколко часа, най-добре за през нощта.


    ...великолепен е!
    

    Надявам се да ви хареса и този вариант! Много по-лесен е за приготвяне и може би ми е малко по-любим от другият! 
    Прегръдка на всички и ... добър апетит!

23 коментара:

  1. О, изглежда възхитително, поздравления!Преглъщам като гледам снимките и чета текста, въпреки че не съм голям любител на сладоледа! Усмихната седмица от мен и топли прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  2. Съвсем си му улеснила приготвянето - със само 4 съставки :-) Страхотно изглежда наистина!

    ОтговорИзтриване
  3. Разкошен и много любим, съпроводен с красиви снимки...яко!

    ОтговорИзтриване
  4. Линче, нямаше нужда от повече убеждаване, още предния път ни спечели за каузата 2/3/ от хората,които наминаваме оттук;) макар да не съм фен на ОРЕО, има хиляди други бисквитки, които мога да сложа вътре;)Прекрасни снимки!

    ОтговорИзтриване
  5. ох и аз не съм фен на OREO,но сладоледа изглежда страхотно и ще го пробвам!
    поздрави Павлинка и прекрасна седмица

    ОтговорИзтриване
  6. Страхотни снимки и рецепта!
    Прегръдки и хубав ден*)

    ОтговорИзтриване
  7. Изглежда невероятно вкусно,даже по-примамливо от купения! Нещо ги недолюбвам тия ОРео, купувала съм, с голямото желание, че няма как слъд всички облизвания и драматични реклами, то не бе облизване и топене в млякото...и въпреки,че и рекламите ми действаха дразнещо си взех-не ми харесва консистенцията на бисквитата,уж хрупкава, но после прекалено "глинена"не знам как да ти го обясня.Но стига съм бъбрила-обичам други бисквити и непременно ще опитам твоя сладолед!!!

    ОтговорИзтриване
  8. То единственото бавно нещо в този сладолед е да го чакаш да замръзне май!
    Поздравления Павлинка!Прекрасно предложение и снимки!

    ОтговорИзтриване
  9. Ммммм истинско изкушение. Първата снимка ми е много любима:)

    Прегръдки:)

    ОтговорИзтриване
  10. Великолепен, е наистина! А снимката с надписа е много оригинална!:) Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  11. Страхотни снимки отново,Линка!
    И десерт,разбира се!
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  12. Ех, Павлинка, защо не пусна рецептата по-рано?
    Аз правих един сметанов сладолед, но нещо не се получи както трябва.
    Записвам си твоята рецепта.
    Поздрави :)

    ОтговорИзтриване
  13. Здравейте. Случайно попаднах на рецептата, но много ме заинтригува. Може ли да попитам, какво ще стане, ако вместо обикновено мляко ползвам такова с вкусове (ягода, ванилия, кафе) и вместо Орео, ползвам какаови бисквити ? Дали ще загуби от качествата си ? Също така за колко време горе долу замръзва (знам, че фризерите са различни)? Искам да е изненада и ако го сложа вечерта, дали до обед на другия ден ще е готов ?

    ОтговорИзтриване
  14. Здравей! Извинявай, че чак сега ти отговарям! Използвай каквото обичаш, ще направиш своя собствена рецепта, просто спазвай пропорциите. Даже сега ми хрумна идея, ако използваш бисквити с плодов пълнеж ще се получи страхотно. Ще се получи точно за времето, което си мислиш, аз го правя вечер и на другата сутрин е супер. Пожелавам ти успех и ще се радвам ако ви хареса! Поздрави от мен!

    ОтговорИзтриване
  15. Мерсии :) Ще го правя тази вечер. Ще кажа после какъв е бил резултата. Стискай палци :)

    ОтговорИзтриване
  16. Охх, леле! Леко завиждам за този сладолед. По-скоро на теб, която си му се насладила :)

    ОтговорИзтриване
  17. Здравейте! Много ми хареса рецептата и реших да я пробвам. Тази сутрин сладоледът беше вече замръзнал във фризера и нямах търпение да го опитам... На вкус е страхотен, но стои на кристалчета и се е разделил на два слоя. Според мен е имало доста вода в млякото, като цяло сладоледът беше като замръзнало прясно мляко... Възможно ли е това да е причината?

    ОтговорИзтриване
  18. Здравей, много ми е приятно! Напълно е възможно това да е причината, но и температурата на сметаната и млякото трябва да е еднаква, максимално студени, защото като се сложи във фризера се получава реакция и за това има кристали. За да се застраховам аз понякога разбивам сметаната и я охлаждам допълнително.
    Надявам се да не си се разочаровала и да пробваш пак, препоръчвам ти и шоколадовият, той ми е фаворит! Поздрави от мен!

    ОтговорИзтриване
  19. Павлина, благодаря за бързия отговор. Изобщо не съм се разочаровала, даже вече купих продукти за шоколадовия :) Беше ми ясно, че ще е голям късмет ако се получи от първия път... Блогът ти е невероятен, ще го следя с интерес. Поздрави и весели празници!

    ОтговорИзтриване
  20. Прекрасен,прекрасен.Толкава апетитен и такива хубави снимки!Наистина ще го направя!

    ОтговорИзтриване
  21. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване

Бадемова панакота с черешов сос и мащерка!

    Ау, не съм писала тук много отдавна. Малко повече работа, малко проблеми с компютъра и то времето минало. Ще наваксам, обещавам. Днешна...