неделя, 26 юни 2011 г.

Бисквити с Усмивка

       Да ви споделя нещо, което мога да правя часове и то е да чета рецепти и това ми доставя същото удоволствие както и готвенето! Така миналият понеделник се чувствах малко зле, останах си вкъщи и след няколко часа лежане най - после по някое време се надигнах тоест поседнах с компютърче в скута и се заех с любимото си занимание ровене и четене в нета.
   Много харесвам идеите от рода "направи си сам" както ще разберете на по-късен етап, така аз откривам разни сайтове на тази тема, а кой според вас е домакиня номер едно ако не Марта Стюарт. Наред с раздела занаяти, в който има толкова много и винаги вдъхновяващи идеи за нови начинания, има и рецепти, които са от хубави по-хубави и те карат да подскочиш, да бръкнеш в хладилника, да видиш с какво разполагаш и да спретнеш я десертче, я нещо друго.Тези бисквити са един пример за това, защото аз точно това направих прочетох рецептата станах и ги направих леко промених съставките, защото нямах тези които трябваше, но резултата беше около 55 красиви и вкусни бисквитки. Само името не можах да преведа, но ще ги кръстим:


    Бисквити с Усмивка


     Продукти:


     24 с.л. масло  /това е около 250 гр./
    1 ч.ч. захар 
    3 1/4 ч.ч. брашно
    1 голямо яйце
    3/4 ч.ч. някакъв конфитюр
    1 к.л. бакпулвер /това е от мен/


    Изключително лесно. Вадете продуктите и да започваме. Загрейте фурната на 180 градуса, застелете две тави с хартия за печене, не мажете с мазнина тавите тестото е доста маслено, просто намокрете леко хартията.
   Разбийте маслото със захарта до побеляване след това е яйцето, тука е и моята промяна понеже нямах масло използвах маргарин получава се малко по-рядко отколкото с масло.
   Пресейте си брашното заедно с бакпулвера, както вече съм казвала нека да е фино и хубаво. Направете си кладенче в средата и изсипете мокрите съставки и леко и плавно си замесете едно хубаво меко тесто, при мен се получи малко по-рядко може би заради маргарина, но няма нищо.
   В оригиналната рецепта се използва лъжица за сладолед аз нямам и използвах пош. Дупчицата в средата я направих с дръжката на една вилица леко навлажнена, ако конфитюра ви е гъст разтопете леко и с лъжичка за кафе запълнете готови сме. Печем около 20 минути.


        адаптирано от Martha Stewart
Ами това е! Да ви е сладко!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Бадемова панакота с черешов сос и мащерка!

    Ау, не съм писала тук много отдавна. Малко повече работа, малко проблеми с компютъра и то времето минало. Ще наваксам, обещавам. Днешна...